Storingen
14-04-2025 | 14:50 | Opgelost bereikbaarheid ICTS Servicdesk & Recepties
Vanaf 12:25 ongeveer waren de Servicedesk en de Recepties door een probleem bij Roger365 af en toe niet goed bereikbaar.
08-04-2025 | 09:15 | Opgelost Netwerkverstoring door onderhoud Enexis
Er zijn werkzaamheden door Enexis bezig op de locaties: Bosquetplein 2 , Heksenstraat 6 & Heksenstraat 8. Er zijn werkzaamheden van Enexis in deze panden van 08:00 tot 13:30. Het netwerk kan in deze periode korte tijd niet bereikbaar zijn.
31-03-2025 | 10:00 | Opgelost printomgeving
Canon heeft het probleem omtrent de printomgeving opgelost.
We ervaren problemen met onze printomgeving; deze is momenteel instabiel. Het kan zijn dat printopdrachten niet aankomen op de printer of dat inloggen niet lukt. Het gebruik van het Print Portal (print.maastrichtuniversity.nl) kan mogelijk als tijdelijke oplossing werken om je printopdracht te verzenden. We onderzoeken momenteel het probleem. Onze excuses voor het ongemak.
Voor een overzicht van alle voorgaande storingen ga naar het overzicht storingen.