Terugblik: UM Connect Day 2024

30 september 2024

Op zaterdag 28 september 2024 kwamen meer dan 200 alumni samen voor de UM Connect Day. Het evenement vond plaats in de prachtige Tapijnkazerne in Maastricht en bracht alumni samen voor een dag vol leren, netwerken en het herbeleven van oude herinneringen!

De dag begon met een warm welkom van Jan-Tjitte Meindersma, Vice President van de Universiteit Maastricht, gevolgd door een indrukwekkende keynote van Roger Dassen, CFO van ASML. De deelnemers waren direct betrokken en geïnspireerd om hun kennis te delen en uit te breiden.

In de daaropvolgende breakout-sessies verkenden alumni diverse onderwerpen, van interculturele competentie en dataflows in mobiele apps tot positieve ecopsychologie en het geheim achter succesvolle TED-talks. De interactieve sessies boden een platform voor diepgaande discussies en nieuwe inzichten, waarbij de deelnemers zelf aan het werk gingen en hun persoonlijke en professionele ervaringen deelden.

De dag eindigde met heerlijk eten, waar deelnemers konden ontspannen, genieten van heerlijk eten en elkaar beter leren kennen onder het genot van een hapje en drankje. Het was een perfecte afsluiting van een inspirerende dag.

We willen iedereen bedanken die aanwezig was en bijdroeg aan het succes van de UM Connect Day 2024. Jullie enthousiasme en betrokkenheid maakten deze dag onvergetelijk. We kijken ernaar uit om jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen op UM Connect Day 2025!

Dankzij jullie €5.100,- voor het Gelijke Kansen Programma

We zijn ook trots te kunnen melden dat het inschrijfgeld en alle extra donaties een prachtig bedrag van €5.100,- hebben opgeleverd voor het Gelijke Kansen Programma van het Universiteitsfonds Limburg. Dit programma biedt jongeren uit kansarme situaties de mogelijkheid om te studeren, iets wat voor velen anders niet haalbaar zou zijn door sociale en financiële barrières. Dankzij jullie bijdrage kunnen we deze jongeren een stap dichter bij een succesvolle toekomst brengen. Lees meer over het Gelijke Kansen Programma en ontdek hoe het bedrag zal worden ingezet.

umcd 2024 cheque