Recap: FASoS Story Slam

2 oktober 2024

Dit jaar vierde de Faculty of Arts and Social Sciences (FASoS) haar 30-jarig bestaan met een speciaal evenement: de FASoS Story Slam. Het evenement werd gehouden op vrijdag 27 september 2024, van 16.00 tot 19.00 uur bij FASoS, en bracht studenten, medewerkers - van vroeger en nu - en alumni samen om drie decennia FASoS-geschiedenis te herdenken.

De Story Slam bood een platform voor het delen van persoonlijke verhalen, anekdotes en herinneringen die het rijke, levendige leven van de faculteit weerspiegelen, naast de academische prestaties. Onderverdeeld in drie themasessies - FASoS Levensverhalen, FASoS Werkverhalen en FASoS Onderwijsverhalen - genoten de aanwezigen van hartverwarmende, humoristische en inspirerende verhalen over vriendschappen, werkervaringen en de evolutie van de onderwijsprogramma's van de faculteit.

Onder het genot van drankjes en hapjes hadden de deelnemers de gelegenheid om weer met elkaar in contact te komen, hun eigen verhalen te delen en de gemeenschap te vieren die FASoS zo speciaal maakt. Het was een onvergetelijke avond van reflectie, verbondenheid en feest, waarbij de faculteit terugkeek op 30 jaar groei en prestaties.

Foto's door Eric Bleize