Nice to meet you (again) bij UnliMited-Students!

Maak kennis met jouw nieuwe community!
28 augustus 2024

Ben jij een student met een beperking, zichtbaar of onzichtbaar, chronische aandoening of neurodivergentie? Dan is UnliMited-Students een leuke groep voor jou!

Doe mee op dinsdag 24 september met een gezellige pizza-avond en leer UnliMited-Students kennen! Vind een veilige plek en ontmoet andere studenten met een functiebeperking, chronische ziekte of neurodivergentie.

Beschilder een stoffen tasje, speel (bord) spellen of klets gezellig met anderen. Je kunt ook bijdragen aan ons steeds groter wordende UnliMited-patchwork.

Wij zorgen voor pizza en andere snacks en meedoen kost je niets!

Deze avond vindt plaats bij Kaleido (Tapijnkazerne 21) op dinsdag 24 september van 18:00 tot 20:00.

Of je nou voor het eerst aan een van onze activiteiten meedoet of al lid bent van ons netwerk; we kijken ernaar uit om een ontspannende avond met je te hebben!

Schrijf je svp in via het aanmeldformulier en geef daarin aan of je toegankelijkheidsbehoeften hebt en dieet wensen.

Volg ons op   Instagram  voor updates!

Relevant links