Alumnikring Dubai

Welkom op de pagina van Alumnikring Dubai/Verenigde Arabische Emiraten. De Alumnikring Dubai zorgt voor contact met overheden, instanties en bedrijven. Daarnaast biedt de alumnikring een platform voor academische verdieping en zorgt deze voor binding met de cultuur en historie van de regio. Het comité van kring Dubai realiseert dit door jaarlijks diverse activiteiten te organiseren.

De Alumnikring Dubai bestaat uit een diversiteit aan studies, leeftijden en banen maar allemaal hebben we een gemeenschappelijke factor, namelijk dat we trots zijn op het feit dat we in Maastricht hebben gestudeerd en trots zijn op het feit dat we in de Emiraten wonen. Deze twee elementen willen we door middel van onze activiteiten naar voren laten komen.

Als je kennis wilt maken met de Alumnikring Dubai, meld je dan aan voor een bijeenkomst. Als je door de Emiraten reist en in de buurt van Dubai bent, laat het ons weten, dan kan je wellicht aansluiten bij een borrel.

Recente evenementen
Netwerkevenement