Law_rechten_universiteit_29052018_028.jpg

Bachelor Open Dag

Bekijk deze video's voorafgaand aan de online Q&A

Op deze pagina vind je algemene informatie over de bacheloropleiding Rechtsgeleerdheid in de vorm van een aantal video's. In de video's leggen onze opleidingsdirecteuren en docenten je onder andere uit wat de inhoud van de opleiding is en hoe het PGO-onderwijs eruit ziet.

Welkom bij Rechtsgeleerdheid!

Opleidingsdirecteur Bram Akkermans heet je welkom en vertelt je iets meer over de video's op deze pagina.

Een gedegen opleiding in de verschillende onderdelen van het Nederlandse recht. In deze video leggen we uit welke vakken je gaat volgen.

Een korte terugblik op de inhoud van het programma

Bram Akkermans blikt kort terug op de vorige video's over de inhoud van de opleidingen en geeft aanvullende informatie.

Probleemgestuurd Onderwijs (PGO)

Bram Akkermans over het PGO-systeem

Dory Lemeunier legt je in deze video op een leuke en duidelijke manier uit wat het PGO-systeem precies inhoudt. Ze vertelt hoe PGO je helpt studeren zonder alleen maar uit je hoofd te leren.

Zie je geen Nederlandse ondertiteling? Klik dan op het tandwieltje rechts onderaan de video, daarmee zet je het aan

In deze video over de keuze voor het PGO-systeem leer je waarom 'one-size-fits-all' prima is voor een paar sokken maar niet voor je hersens. Dory legt het je uit!

Tot slot

Wij hopen dat bovenstaande video's je alvast een goed beeld hebben gegeven van onze opleidingen en het onderwijssysteem. Ervaar en proef de sfeer van de faculteit en stel je vragen tijdens de Bachelor Open Dag online of in ons gebouw. Graag tot dan!

Heb je alle video's bekeken? Als je vragen hebt kun je die tijdens de open dag stellen aan onze docenten en studenten.