University College Maastricht | Experience Day

-

Hoe is het om Liberal Arts and Sciences te studeren bij University College Maastricht (UCM)? Kom erachter tijdens de UCM Experience Day!

University College Maastricht (UCM) is een bacheloropleiding gebaseerd op het Liberal Arts and Sciences principe; je stelt hier zelf je curriculum samen en kunt kiezen uit meer dan 150 verschillende vakken in de Geesteswetenschappen, Sociale Wetenschappen en Wetenschappen. Je bouwt je eigen academisch profiel op dat je helpt je toekomstige doelen te bereiken.

Tijdens de experience day krijg je de kans om uit te vinden hoe het is om Liberal Arts and Sciences aan UCM te studeren, deel te nemen aan een klassieke UM-stijl Problem-Based Learning (PBL) tutorial met andere aankomende studenten, en huidige UCM-studenten te ontmoeten in een vraag en antwoord (Q&A) sessie.

Door naar onze Experience Day te komen kom je erachter of University College Maastricht de juiste match is voor jou.

Aanmelding

Zit je in het laatste jaar van de middelbare school of ben je van plan het komende studiejaar te starten? Klik dan op de groene knop hiernaast om je aan te melden voor dit evenement.

De plekken voor de experience day zijn beperkt, dus zorg dat je op tijd bent met inschrijven.

TijdActiviteit
10:45Welkom
11:10Informatie over UCM en het studentenleven
11:55Rondleiding UCM-gebouw en omgeving
12:40Lunch (door ons verzorgd)
13:20Presentatie Problem-Based Learning
13:35Problem-Based Learning pre-discussie
14:20Lezing
14:40Zelfstudie
15:20Problem-Based Learning post-discussie
16:05Q&A sessie met UCM-studenten
16:40Afsluiting van de dag
17:00Einde

Vragen en contact

Aarzel niet om ons een e-mail te sturen als blijkt dat de experience day al volgeboekt is. In het geval van een annulering kunnen we je misschien toch nog een plek aanbieden.

Als je vragen hebt over de experience day, neem dan contact met ons op via e-mail: fse-bachelor@maastrichtuniversity.nl.