Dekker, I., Chong, C. F., Schippers, M. C., van Schooten, E., & Delnoij, L. (2024). The right job pays: Effects of different types of work on study progress of pre-service teachers. Pedagogische Studiën, 101(1), 4-29. https://doi.org/10.59302/ps.v101i1.18782
Grohnert, T., Gromotka, L., Gast, I., Delnoij, L., & Beausaert, S. (2024). Effective master’s thesis supervision – A Summative Framework for research and practice. Educational Research Review, 42, Article 100589. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2023.100589
Smeets, H. W. H., Delnoij, L. E. C., Sluijsmans, D. M. A., Moser, A., & van Merrienboer, J. J. G. (2023). The Balancing Act of Assessment Validity in Interprofessional Healthcare Education: A Qualitative Evaluation Study. Teaching and Learning in Medicine, 1-14. Advance online publication. https://doi.org/10.1080/10401334.2023.2280855
Delnoij, L., Kerckhoffs, C., Grohnert, T., & Beausaert, S. (2023). Self-assessment accuracy over time, the role of general feedback and performance in higher education. 202-202. Abstract from 20th Biennial EARLI Conference, Thessaloniki, Greece. https://www.earli.org/assets/files/EARLI2023-BOA-280823.pdf
Smeets, H., Delnoij, L., Sluijsmans, D., Moser, A., & van Merriënboer, J. (2023). Richtlijnen voor beoordelen van interprofessionele competenties in het hoger onderwijs. Examens, 2023-01(februari). https://www.professioneelbegeleiden.nl/examens-februari-2023
Thurlings, M., Dekker, I., Delnoij, L., & van Veen, J. (2023). Studenten voor de klas: Een systematisch literatuuronderzoek naar het trainen en begeleiden van studenten in hun rol als docent aan de universiteit. 1095-1096. Abstract from Onderwijs Research Dagen 2023, Amsterdam, Netherlands. https://ord2023.nl/wp-content/uploads/2023/05/230512-ORD-Abstractboek.pdf