Universiteitsfonds Limburg/SWOL

Mooie opbrengst campagne 'Voor Elkaar 2019'

Herinner je je de fondsenwervingscampagne ‘Voor Elkaar’ van het Universiteitsfonds Limburg/SWOL nog? We zijn blij om te vermelden dat deze campagne maar liefst €18.000 heeft opgehaald! Dit geld gaat naar een speciale 'beestachtige' beleefruimte voor zieke kinderen, een app voor de behandeling van vrouwen met chronische pijn vanwege endometriose, beurzen voor minderbedeelde studenten, en recyclingmachines voor plastic.

De Universiteit Maastricht en het Universiteitsfonds Limburg/SWOL willen graag alle (alumni-)donateurs bedanken voor hun mooie donaties. Bezoek www.umcrowd.nl en de sociale mediakanalen van het fonds (Facebook, Twitter en LinkedIn) om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen rond de campagneprojecten.

jaarfondscampagne_2019_UFL_NL

• De Grote Gracht is rijkelijk voorzien van historische gebouwen met bijzondere verhalen. Ook deze keer bevindt onze ‘verborgen parel’ zich in deze Maastrichtse straat, op huisnummer 76: de (fietsen)kelder.

• Since Hungary took over the rotating presidency of the EU Council on July 1st, its Prime Minister Viktor Orbán has embarked on a widely criticized peace mission for Ukraine, including meetings with leaders of Russia and China. This has led to much speculation about what the next six months of the...

• “We zijn pioniers van een nieuwe tak van engineeringwetenschappen, niet alleen voor Maastricht, maar voor de wereld.” Zegt Francesco Ferrari over de groep van dertien studenten, waaronder hijzelf, die in juli als eerste het bachelordiploma Circular Engineering kreeg.