Landelijke stakingen op 19 & 20 januari bij een deel van het openbaar vervoer

Personeel van regionale ov-bedrijven legt donderdag en vrijdag het werk neer. Verschillende vakbonden hebben acties aangekondigd voor donderdag 19 januari en vrijdag 20 januari 2023.

Het gaat met name om werknemers van busvervoerders zoals Arriva, Keolis, Qbuzz en Transdev. De treinen van de NS rijden vooralsnog wel. Door aangekondigde stakingen kan de reguliere dienstregeling te maken krijgen met verstoringen. Reizigers wordt geadviseerd gebruik te maken van ander vervoer.

Houd voor de meest actuele situatie de berichten in de reisplanner op 9292.nl en de in de gaten. De 9292 reisplanner wordt tijdens de staking continu bijgewerkt.

Heb je vragen? Of ondervind je door de voorgenomen staking problemen bij het volgen van (fysiek) onderwijs neem dan contact op met jouw faculteit via de onderstaande gegevens:

• Faculty of Psychology and Neuroscience: AskPsy
  • Faculty of Health, Medicine and Life Sciences: askFHML
  • Faculty of Science and Engineering: fse-studentaffairs@maastrichtuniversity.nl
  • Faculteit der Cultuur- en maatschappijwetenschappen: T +31 43 388 3946 of study-fasos@maastrichtuniversity.nl
  • Faculteit der Rechtsgeleerdheid: Vul het contactformulier in!
  • School of Business and Economics: www.surfyourself.nl
staking

Tip: download ook de 9292 app via als je die nog niet op je telefoon hebt. Zo heb je onderweg ook de meest actuele informatie.