‘Preparing Europe for the Future – An Academic Agenda’

CERiM Academic Opening Event op 9 November

Het Centre for European Research in Maastricht – Jean Monnet Centre of Excellence (CERiM) is een nieuw onderzoeksplatform waarin meer dan honderd onderzoekers van de Faculteit der Cultuur- en Maatschappijwetenschappen en de Faculteit der Rechtsgeleerdheid samenwerken.

Tijdens het Academic Opening Event op 9 november komen wetenschappers bij elkaar om de start van CERiM officieel te markeren en nieuwe ideeën te ontwikkelen binnen de onderzoekthema’s van CERiM (Europees recht, Europees bestuur en Europese geschiedenis). De openingslezing en afsluitende lezing worden gegeven door resp. Joseph Weiler and Beate Kohler-Koch. Daarnaast bestaat het programma uit vier panels van gerenommeerde academici en mensen uit de beroepspraktijk.

Toegang is gratis, maar registratie is verplicht. Dat kan via deze link

Waar: Faculteit der Rechtsgeleerdheid (Bouillonstraat 1-3) en Bonbonnière (Achter de Comedie 1).
Wanneer:  9 november, 08.30 – 18.30 (gevolgd door receptie).
Contactpersoon: Vigjilenca Abazi v.abazi@maastrichtuniversity.nl