BSC Global Studies voor de tweede maal Top-rated programma in Keuzegids 2023

De BSc Global Studies is voor de tweede maal uitgeroepen tot ‘top-rated programma’  in the Keuzegids Universiteiten 2023, met een score van 80 uit 100.

De Keuzegids is een consumentengids voor aankomende studenten die zich oriënteren op een bacheloropleiding. De beoordelingen zijn gebaseerd op de feedback van onze eigen bachelorstudenten via de jaarlijkse enquête 'Nationale Studenten Enquete' (NSE).

Een onafhankelijke redactie van het Centrum Hoger Onderwijs Informatie stelt de jaarlijkse Keuzegids samen. De 2023-ranglijst is mede gebaseerd op beoordelingen door deskundigen van de opleidingen, docenten, faciliteiten enz. Een volledig exemplaar van de Keuzegids Universiteiten 2023 is te vinden op de website van de Keuzegids.