05 okt
UnliMited-Students presenteert:

Wij zijn UnliMited. Leuk je te leren kennen!

Heb je al gehoord van het UnliMited Student Netwerk? Nog niet? Dan is dit je kans om ons te leren kennen tijdens ons allereerste event!

We zijn in 2021 opgericht en we zijn een community voor en door UM studenten met een zichtbare of onzichtbare beperking of chronische aandoeningen die je studietijd kunnen beïnvloeden.

Ben je nieuwsgierig en wil je ons ontmoeten? Dan ontvangen we je graag bij Rivazza op dinsdag 5 oktober. Ons evenement is een mix van sociale en informatieve activiteiten. Kom langs en praat met andere studenten met een beperking over het studentenleven, UM policies en alles wat je wilt! Allies zijn ook welkom!

#NothingAboutYouWithoutYou

Event informatie

• Dag en tijd: dinsdag 05-10-2021 - 16:00-18:45
  • Rivazza (gelegen in universitair sportcentrum): P. Debyeplein 15, 6229 HA Maastricht
  • Kosten: gratis en goodie bags voor de eerste 30 deelnemers!

Meld je aan via de groen knop of de link: https://www.aanmelder.nl/127874/subscribe

Het evenement is toegankelijk voor rolstoelgebruikers. We proberen rekenining te houden met ieders persoonlijke behoeften en een omgeving te creëren die zo comfortabel mogelijk is. Als er iets is dat je nodig hebt of graag zou willen, laat het ons weten via het registratieformulier!

• 16.00 - Walk in coffee & cake
  • 16.30 - Welkom en introdcutie
  • 16.45 - Getting to know you, tips & tricks
  • 17.45 - Drankje, snack en muziek
  • 18.30 - Afsluiting

Hoe je er komt

• Met de auto: Er is een parkeerplaats naast het gebouw waar je gratis kunt parkeren. Je hebt je UM-studenten kaart nodig om naar binnen te rijden of druk op de bel bij de poort.

• Met de fiets: Je kunt je fiets bij het gebouw plaatsen. Gewoon Google Maps volgen.

• Met het OV: gebruik 9292.nl. Er zijn wat busstops dichtbij: Maastricht MUMC, Forum Mecc en Station Randwyck. Je kunt ook met de trein komen, reis dan naar Maastricht Randwyck