04 jun
Alumni bijeenkomst in Brussel

Informele netwerkborrel en potluck in Brussels

Alumni zijn van harte welkom bij een informele borrel en potluck

um_alumni-126.jpg

Naarmate de dagen langer en warmer worden, nodigen we je graag uit voor een nieuwe Alumniborrel voor de zomervakantie. Deze keer kun je meer te weten komen over hoe je kunt deelnemen aan de komende verkiezingen in Brussel terwijl je typische nationale en regionale gerechten kunt proeven die zijn klaar gemaakt door je mede-alumni.
We beginnen de avond met een inleiding op het werk van 1BRU1VOTE, een niet-partijgebonden burgerinitiatief dat vraagt om stemrecht voor alle niet-Belgische burgers bij de regionale verkiezingen in oktober in Brussel. Met de gemeenteraadsverkiezingen in het Brusselse Gewest in 2019, zullen we ook dit onderwerp bespreken door, STEM BRUSSEL, een initiatief voor te stellen om meer niet-Belgen te laten stemmen.
Daarna gaan we door met discussies over verkiezingen, de aanstaande wereldbeker voetbal en zomervakantieplannen vergezeld van je favoriete eten. Breng gewoon een populair gerecht, dessert of drankje uit je eigen land of regio mee om te delen met je mede-alumni!

Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst via onze UM Alumni Portal.