UM Cares X Dag van de Mantelzorg

Coffee, Cake & Chat - voor studerende mantelzorgers

Is er iemand in je gezin ziek? Heeft je broertje of zusje extra aandacht nodig? Gaat het niet goed met je vader of moeder? Je bent niet alleen.
We weten dat er studenten zijn die naast hun studie voor korte of langere tijd (deels) moeten zorgen voor andere mensen. UM Cares biedt de mogelijkheid je verhaal te delen en te luisteren naar de ervaringen van andere studenten.

Uitnodiging voor jou!

We nodigen je uit voor ‘Coffee, Cake & Chat’ op vrijdag 10 november: een heerlijke koffie of thee, stukje vlaai of een muffin en een praatje ter ere van de Dag van de Mantelzorg.
Kom tussen 11:00-14:00 naar het Studenten Services Centrum in de binnenstad (Bonnefantenstraat 2) of naar HOLA in Randwyck (Universiteitssingel 40). Aanmelden is niet nodig en een vriend of vriendin is ook van harte welkom.

Wij begrijpen de uitdagingen waar jullie voor staan, de soms eenzame gevoelens en het gebrek aan begrip van medestudenten. Met dit momentje bieden we je even een pauze en een gelegenheid om in contact te komen met anderen die jouw situatie echt begrijpen. Wist je dat je studieadviseur je misschien kan helpen?

Daarnaast willen ook de mooie kant van het zorgen voor een ander vieren. De momenten van verbondenheid, de onbaatzuchtigheid en de liefde en kracht die voortkomt uit je toewijding. Kom met ons ontspannen, deel je verhaal of geniet gewoon van een gezellig gesprek onder het genot van een koffietje met lekkers.

Vragen? Mail naar umcares@maastrichtuniversity.nl