Allen, J., Belfi, B., & Huijgen, T. (2022). Hbo’ers in coronatijd: een longitudinaal onderzoek naar de werk- en persoonlijke ervaringen van hbo-afgestudeerden. ROA. ROA Reports No. 002 https://doi.org/10.26481/umarep.2022002
Haelermans, C., van der Velden, R., Aarts, B., Bijlsma, I., Huijgen, T., Jacobs, M., van Vugt, L., & van Wetten, S. (2021). Door eerste schoolsluiting minder leergroei, vooral bij begrijpend lezen. Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek. ROA External Reports NCO Factsheet No. 1
Haelermans, C., van der Velden, R., Aarts, B., Bijlsma, I., Huijgen, T., Jacobs, M., van Vugt, L., & van Wetten, S. (2021). Gevolgen van de eerste schoolsluiting voor lage-SES-leerlingen en laagpresteerders op sommige scholen groter dan op andere. Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek. ROA External Reports NCO Factsheet No. 4
Haelermans, C., van der Velden, R., Aarts, B., Bijlsma, I., Huijgen, T., Jacobs, M., van Vugt, L., & van Wetten, S. (2021). Scholen verschillen in de gevolgen van de eerste schoolsluiting voor de leergroei. Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek. ROA External Reports NCO Factsheet No. 3