Sluit je aan bij ‘Students for Equality’

Dit jaar lanceert het Universiteitsfonds Limburg het gloednieuwe Gelijke Kansen Programma. Het doel: kansengelijkheid in het onderwijs bevorderen door studiebeurzen mogelijk te maken en gelijkheidsprojecten binnen UM te supporten. Samen met een gedreven studententeam willen we aandacht vragen voor dit thema en donaties werven.

Wil jij je maatschappelijk inzetten, vind je gelijke kansen net zo belangrijk als wij en zie jij voor jezelf een enthousiasmerende en wervende rol weggelegd in een fijn team van gelijkgestemden? Sluit je dan aan bij ‘Students for Equality’ en draag een belangrijk steentje bij aan het toegankelijk maken van onderwijs voor alle jongeren - ongeacht achtergrond, genderidentiteit of socio-economische status.

Eind maart staat er een eerste meeting gepland. Heb je interesse? Laat je gegevens achter via het formulier, dan nemen wij contact met je op. We kijken uit naar je reactie!

Sluit je aan bij ‘Students for Equality’