UM Alumni Actie | PAS 2016

Alumni Deal

Op 8, 9 en 10 september 2016 vindt voor de 3e keer het PAS Maastricht  (‘Parcours of Art & Science’) plaats. Tijdens het PAS zal een deel van de gebouwen van de binnenstad faculteiten van de Universiteit Maastricht (UM) geopend zijn voor een breed cultureel programma. Dit evenement, in combinatie met het 40-jarig jubileum van de Universiteit Maastricht, vormt de aanleiding om UM Alumni de gelegenheid te bieden terug te keren naar Maastricht. Om dit bezoek nog aantrekkelijker te maken, heeft het UM Alumni Office afspraken gemaakt voor een mooi hotelarrangement dat aangeboden wordt aan 10 winnaars.

Actie

UM Alumni kunnen een voordelige hotelovernachting voor 2 personen winnen voor zaterdag 10 september 2016 bij Hotel Beaumont Maastricht voor slechts € 40,- per nacht inclusief ontbijt.

Hoe kun je meedoen?

De actie is als volgt samengesteld: Deel en like ons bericht op onze Facebook pagina Maastricht University Alumni  en beschrijf hierin jouw meest bijzondere herinnering aan je studententijd in Maastricht (1 à 4 zinnen). Onder alle inzendingen verloot het Alumni Office vervolgens 10 hotelarrangementen. De actieperiode loopt van 1 juni t/m 30 juni waarna op vrijdag 1 juli de winnaars online bekend worden gemaakt. Het UM Alumni Office zal uiterlijk 2 juli de winnaars per e-mail informeren.

Voorwaarden

Deze actie is alleen geldig voor UM alumni, dat wil zeggen personen die hun diploma aan de Universiteit Maastricht hebben behaald.
 Het hotelarrangement geldt voor 1 overnachting op zaterdag 10 september 2016.
Het hotelarrangement bestaat uit een overnachting voor maximaal 2 volwassenen inclusief ontbijt en toeristenbelasting bij Hotel Beaumont  . Extra hotel- en reiskosten zijn voor rekening van de deelnemer.
Er worden maximaal 10 afzonderlijke hotelarrangementen verloot.
 De loting wordt gedaan onder de alumni die bovenstaande actie op Facebook volledig hebben uitgevoerd tussen 1 en 30 juni.
Over de uitslag van de loting op 1 juli kan helaas niet worden gecorrespondeerd.

Deze promotie is op geen enkele manier verbonden met Facebook en is op geen enkele wijze gesponsord, ondersteund of georganiseerd door Facebook. De informatie die u verstrekt door mee te doen aan de actie, verstrekt u dan ook niet aan Facebook maar aan Universiteit Maastricht.