The Sky is the Limit

INKOM van start

Deze week zijn 3.300 studenten van de Universiteit Maastricht en Zuyd Hogeschool begonnen aan hun introductieweek in Maastricht. “Een record aantal in de INKOM-geschiedenis, we zijn dan ook uitverkocht’, aldus voorzitter Floor Smits. Het thema van deze INKOM is ‘The sky is the limit”.

Van maandag 22 tot en met vrijdag 26 augustus zullen de studenten met elkaar en met de stad Maastricht kennismaken. Het centrale terrein waar met name de grotere activiteiten plaatsvinden is de Tapijn. Hoogtepunt voor veel studenten zijn de grote feesten in het MECC met bekende DJ’s zoals Lucas & Steve. Daarnaast zijn er ook veel (nieuwe) activiteiten die speciale aandacht besteden aan diversiteit en inclusiviteit.

Voor meer informatie en het programma kijk hier.