Get active in spring! Op 15 april begint de UM stappenchallenge

Meer dan 1100 deelnemers starten donderdag 15 april met de UM stappenchallenge. Hierin strijden onze faculteiten en servicecentra voor de titel ‘meest actieve faculteit/servicecentra van de UM’ en voor een geldbedrag ten behoeve van vitaliteitsbevordering.

De eerste faculteit/het eerste servicecentrum die/dat een gemiddelde van 178.500 stappen per deelnemer haalt – berekend over de looptijd van de challenge op dat moment -  wint de challenge. Als iedere deelnemer in je team gemiddeld 8.500 stappen per dag zet, dan kun je de challenge binnen 3 weken halen. Of kan jouw team het sneller?

In deze video geeft prof. dr. Stef Kremers, hoogleraar gezondheidsbevordering, enkele tips om meer beweging in je dagelijkse routine te krijgen.

Inmiddels hebben 695 medewerkers en 347 studenten zich aangemeld. Wil je ook nog meedoen? Dit is de laatste kans om je aan te melden!

Naar het aanmeldformulier voor studenten
Naar het aanmeldformulier voor medewerkers

Na je aanmelding krijg je van het bedrijf Selfcare per mail een uitnodiging voor het aanmaken van een account. Vergeet deze stap niet!

Op MyUM vind je meer informatie over de challenge.

Aan alle deelnemers: heel veel succes en plezier!

De Get active in spring! stappenchallenge is georganiseerd door Arbo-HR, UM SPORT, de vakgroep Gezondheidsbevordering en het SSC.