FASoS European Studies studenten geinterviewd door Duitse media

Een aantal studenten van de Bachelor European Studies werd eerder deze maand geïnterviewd door de Bayerische Rundfunk en de ZDF over hun studie in Maastricht en hun opinie over de Europese Unie.

Een cameraploeg van de Bayerische Rundfunk bezocht Maastricht in het kader van de Europese verkiezingen in mei. FASoS studenten Leon Oelschläger en Talisha Schilder werden geïnterviewd voor jongerenprogramma Campus Magazine. Een deel van het interview vond plaats tijdens een onderwijsgroep met FASoS docent Vincent Bijman als tutor. De volledige uitzending is online te zien.

ZDF nieuwsprogramma Heute Journal nam een programma op in Maastricht (en andere steden) over de Europese Unie en het Verdrag van Maastricht. Voor dit programma werd FASoS student Lara Steinhübel kort geïnterviewd.  Verder werd FASoS student Patrick Veugen geïnterviewd voor de ZDF serie European Corner.