09 mrt

Get Involved! - informatiemarkt

Vergroot je maatschappelijke betrokkenheid! Kom naar een nieuwe live-editie van Get Involved op 9 maart, georganiseerd door Match in samenwerking met het Studenten Service Centrum.

Deze halfjaarlijkse markt informeert studenten over mogelijkheden om sociaal betrokken te zijn in Maastricht. Er zullen 20-30 organisaties aanwezig zijn.

Get Involved - social commitment

Op de Get Involved! informatiemarkt kun je 'rond shoppen', flyers & goodies ophalen en praten met mensen die maatschappelijk betrokken zijn in Maastricht.

Match

Match verbindt studenten en de stad. Het ziet sociale betrokkenheid en vrijwilligerswerk als een nuttige en waardevolle ervaring. Waarom?

Als je tijdens je studie vrijwilligerswerk doet, kun je sociale en professionele vaardigheden ontwikkelen waar je later wat aan hebt. Je ziet ook beter waar je talenten liggen.

Door vrijwilligerswerk leer je in de praktijk en kun je ook beter je leerdoelen halen. Bovendien maak je echt iets mee en draag je je steentje bij aan de Maastrichtse samenleving.

We hopen jou ook te zien op 9 maart.