27 sep
Alumni bijeenkomst in Eindhoven

Eindhoven: Presentatie"Great Leaders improvise!"

Alumni zijn van harte welkom bij een presentatie voor leiders van de toekomst

Great Leaders improvise! In tijden waar verandering de enige constante is, hebben we leiders nodig met een wendbare mindset. Kom naar de inspirerende presentatie van Cyriel Kortleven, internationaal spreker en expert op het gebied van verandering op woensdag 27 september vanaf 19.00 uur. Het doel van deze presentatie is jou te inspireren met frisse technieken om de uitdagingen in jouw organisatie aan te gaan.

Leer hoe je de grenzen van afdelingen en organisaties doorbreekt. Laat je inspireren door voorbeelden uit verschillende industrieën, en bereid je voor op de toekomst van het leiderschap.

Aansluitend vindt er een gezellige borrel plaats. Kortom, een mooie gelegenheid om andere alumni te treffen en de banden met de universiteit aan te halen! Grijp je kans om de nieuwe presentatie van Cyriel Kortleven als een van de eersten mee te maken.

Je kunt je voor deze activiteit aanmelden via de UM Alumni Portal.