31 aug
Alumni bijeenkomst in Zürich

Zomerborrel in Zürich

Alumni zijn van harte welkom bij een informele netwerkborrel

Het is al weer een tijdje geleden dat we elkaar in Zürich voor het laatst hebben ontmoet. Hoog tijd dus voor een evenement om weer in de swing van de Zwitserse Alumni Circle van Maastricht te komen. Op 31 augustus organiseren we in een informele sfeer een zomerborrel in de Carlton Bar in Zürich. Voor diegenen die nog op vakantie zijn op 31 augustus - er volgen nog nieuwe bijeenkomsten. Voor alle anderen - we ontmoeten je graag voor een zomerborrel in de Carlton Bar.

Als je aanwezig wilt zijn, meld je dan aan via de UM Alumni Portal.

Onze volgende evenementen in Zürich: We hebben gesproken met Business Angels Switzerland - een interessant evenement voor jou binnenkort met Zwitserse start-ups. En we plannen ook weer een kerstbijeenkomst. Mocht je zelf ideeën hebben - deel ze met ons of post ze op onze Maastricht Universiteit Zürich Alumni groep op Facebook.

We kijken er naar uit jullie te ontmoeten!