UM Faculteit der Rechtsgeleerdheid bereikt de top 50 van de THE World University Rankings 2019 for Law

In de 2019 Times Higher Education (THE) World University Rankings for LAW, klimt onze faculteit van de 61e naar de 46e plaats. De faculteit stijgt bovendien tien plaatsen in de ranking van European law faculteiten; van de 26e plaats in 2018 naar de 16e plaats in 2019.

THE Law

De LAW subject ranking werd geïntroduceerd in 2018. De THE rankings tabel voor LAW gebruikt dezelfde prestatie-indicatoren als de algemene World University Rankings gecombineerd met de scores uit de volgende vijf categorieën: Onderwijs, Onderzoek, Citaties, Internationale visie en Inkomsten uit het bedrijfsleven.

THE is een belangrijke speler in het verspreiden van data uit het hoger onderwijs voor op onderzoek gebaseerde instellingen en helpt studenten wereldwijd een goede studiekeuze te maken. Je vind meer informatie over deze ranking op de THE website.