Een geslaagde en zonnige Bachelor Open Dag

Afgelopen zaterdag mocht de Universiteit Maastricht bijna 3100 aankomende studenten en hun ouders/verzorgers verwelkomen. De meeste bezoekers waren Nederlands, maar daarnaast werd de Bachelor Open Dag bezocht door mensen uit 56 verschillende landen.

Video impressie

Bezoekers kregen informatie over onze opleidingen, toelatingseisen en Probleemgestuurd Onderwijs en ze maakten kennis met het studentenleven in Maastricht. Hermien Miltenburg was er weer bij voor ouders die hun kinderen willen helpen bij het maken van de juiste studiekeuze.

95% van de bezoekers gebruikten de Maastricht University Open Dag app om in te checken en waardeerden de app met een 9,6 (van de 10). In de app staan ook links naar onze social media kanalen, waar momenten vastgelegd werden met #UMBOD18.

De Open Dag gemist?

Bezoek onze Virtuele Open Dag of de volgende Bachelor Open Dag op zaterdag 9 februari 2019. De volgende Master Open Dag is op zaterdag 17 november 2018.