BSc Global Studies top-opleiding in Keuzegids 2022

BSc Global Studies heeft het top-opleiding zegel ontvangen van de Keuzegids Universiteiten 2022, met een score van 86 uit 100 punten.

De Keuzegids wordt jaarlijks samengesteld door een onafhankelijke redactie als leidraad voor studiekiezers. De ranglijsten van de Keuzegids 2022 zijn samengesteld op basis van het oordeel dat studenten gaven in de Nationale Studenten Enquête over hun bacheloropleiding. De gehele online Keuzegids is hier te raadplegen.

• Vorig jaar september is de samenwerking bekrachtigd tussen het project ‘DATASET’ van het Noord-Limburgse Fieldlab TISL en Logistiek Digitaal (onderdeel van het DIL programma). Namens het DATASET onderzoeksteam overhandigde Gerwin Zomer op vrijdag 12 juli het evaluatierapport van de Digital Readiness...

• De Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek heeft dr. Marieke Hopman en dr. Guleid Jama financiering toegekend voor hun nieuwe onderzoeksproject CHILD-WAR.

• YUFE is thrilled to announce that its student program, the YUFE Student Journey, evolves into OpenYUFE, enabling students to apply all year long.