Marit Veenstra (M.J.B.)
Uitgebreid profiel is alleen beschikbaar in Engels.Naast teamleider Recepties & Servicepoint, ben ik gecertificeerd trainer en Management Drives partner.
Management Drives is een ontwikkel- en reflectie-instrument dat een ieder in staat stelt het eigen gedrag en dat van collega’s beter te begrijpen.
Drijfveren zeggen iets over iemands motivatie, houding, voorkeur en waarden.
Hoe meer je drijfveren terug te vinden zijn in je werk, hoe beter je je op je plek zult voelen.
Naast kennis, kunde en vaardigheden kunnen medewerkers mede op basis van hun drijfveren in hun kracht worden gezet.
Management Drives levert een organisatie, team of individu met een vorm van emotionele intelligentie die zowel toegankelijk en gestructureerd. Het biedt ook de organisatie met een gemeenschappelijke taal.
Marit Veenstra (M.J.B.)
Teamleider Recepties & Servicepoint Facility Services.
Servicepoint is het intakepunt voor klachten, aanvragen en storingen op facilitair gebied.
Ook wordt vanuit het Servicepoint de administratieve ondersteuning geleverd ten aanzien van de receptiediensten.
Op 14 locaties van de UM zijn er door FS bemenste recepties. Het team bestaat uit 54 medewerkers die zowel overdag, in de avond als in het weekend de recepties bemensen.