Meeting Minds

Meeting Minds: Alumni Day 9 september 2022

Op 9 september 2022 organiseert de Universiteit Maastricht de Alumni Day 2022. Het thema van de Alumni Day is ‘Meeting Minds’. Het event start om 18.00 uur en vindt plaats in Maastricht, op de unieke Tapijnkazerne.

Ben je al afgestudeerd of studeer je binnenkort af aan de Universiteit Maastricht of UMIO? Je bent van harte welkom op de Alumni Day 2022! Ontmoet mede-alumni, vergroot je kennis, ontdek de prachtige stad Maastricht en geniet van het PAS Festival.

Voor deze editie hebben we een speciaal interactief programma samengesteld om van elkaar te leren op het gebied van actuele thema's als Loopbaanontwikkeling, Leven Lang Ontwikkelen, Duurzaamheid en Ondernemerschap.

Wil je een gast meenemen? Meld je dan aan voor de Alumni Day via de groene knop. Gasten zijn van harte welkom als ze zijn aangemeld!

Hieronder vind je het programmaoverzicht.

Registratie

Voor registratie: klik op de groene knop hiernaast. Zodra wij je aanmelding hebben ontvangen, ontvang je een bevestigingsmail.

Belangrijk: wij vinden het belangrijk om onnodige verspilling van voedsel te voorkomen. Mocht je toch verhinderd zijn, laat het ons dan uiterlijk twee dagen voor het evenement weten en stuur een e-mail naar alumni@maastrichtuniversity.nl.

Registreer hier voor de Alumnidag 2022!

Programma

Klik in het blauwe kader rechts om de verschillende evenementen op deze dag te bekijken.

Meeting Minds: Alumni Networking Tables 9 september 2022

PAS Festival

Netwerken, Drinks & Muziek op het PAS Festival (21.00hrs-00.00hrs)
Op 9 & 10 september 2022 wordt op verschillende locaties het gratis Pleasure, Art & Science Festival (PAS) georganiseerd. De gezamenlijke borrel na de netwerktafels is op het PAS Festival, locatie Bouillonstraat 3. Iedere deelnemer ontvangt bij de inschrijving extra consumptiebonnen voor het PAS Festival.

Voor meer informatie over het PAS Festival klik hier.

Lifelong Development Day 2022

En verder: Lifelong Development Day 2022 (12.00hrs-18.00hrs)
Voorafgaand aan de UM Alumni Day organiseert de Universiteit Maastricht een evenement 'Lifelong Development' voor professionals van 12-18 uur. Ook jij bent van harte welkom om aan dit programma deel te nemen!

Met inspirerende paneldiscussies en interactieve break-out sessies kun je een vermakelijke en informele middag verwachten waarin je meer te weten komt over wat de universiteit te bieden heeft voor professionals. Wil je je bezoek aan Maastricht die dag verlengen, meld je dan ook aan voor dit evenement, dat op dezelfde locatie zal plaatsvinden.

Voor meer informatie en aanmelden klik hier.

Geïnteresseerd? Registreer hier!

Registeer je hier voor de Meeting Minds Alumni Networking Tables op 9 september 2022.

Het UM Alumni Office heet je graag welkom op 9 september 2022!

Heb je nog vragen?
Stuur dan een e-mail naar alumni@maastrichtuniversity.nl.