Gebruikersvoorwaarden voor het verstrekken van informatie in webformulieren van de Universiteit Maastricht

• De verstrekte informatie wordt onder meer gebruikt voor de registratie voor het specifieke event genoemd in het formulier dan wel ten behoeve van de invulling van vragenlijsten door alumni van de Universiteit Maastricht.
  • De verstrekte informatie wordt vertrouwelijk en conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming behandeld en enkel gebruikt voor communicatie over dit specifieke evenement dan wel voor anonieme statistische doeleinden.
  • De informatie wordt verstrekt door middel van gecodeerde web-technologie en opgeslagen in veilige omgeving.
  • De verstrekte informatie kan geraadpleegd en gewijzigd worden door een e-mail te sturen naar de contactpersoon van het event dan wel het UM Alumni Office.

Klik hier voor de privacyverklaring van het UM Alumni Office.
  Klik hier voor de algemene privacyverklaring van de Universiteit Maastricht.