04 jun

Workshop Grensoverschrijdende werknemers en ontslag

Op donderdag 4 jun i 2015 vindt een workshop Grensoverschrijdende werknemers en ontslag van DNBA in samenwerking met ITEM plaats.

DNBA staat voor Duits-Nederlands-Belgische Arbeidsgemeenschap en is een samenwerkingsverband waarin verschillende disciplines zijn verenigd en die gericht is op het verzamelen van kennis en samenwerken op het gebied van fiscaliteit, sociale zekerheid, pensioen en personen- en familierecht, huwelijksgoederenrecht en erfrecht met betrekking tot de grensoverschrijdende arbeidssituaties in relatie tot Nederland, België en Duitsland.

ITEM staat voor Institute for Transnational and Euregional Cross Border Cooperation and Mobility en is een expertise-instituut van de Universiteit Maastricht op het gebied van grensoverschrijdende mobiliteit en samenwerking.