11 apr

Virtual Open Day live!

Stel je vragen online aan studenten van de Universiteit Maastricht.

Virtual Open Day Live!

Meer weten over studeren in Maastricht? Of over je inschrijving aan de Universiteit Maastricht voor het komende studiejaar? Zet dan deze data in je agenda:

Dinsdag 9 april, 15.00 - 17.00 uur
Donderdag 11 april, 15.00 - 17.00 uur

Wat kun je verwachten?

Een presentatie over bacheloropleidingen aan de Universiteit Maastricht en de mogelijkheid om online vragen te stellen aan huidige studenten over van alles en nog wat. Over toelatingsprocedures bijvoorbeeld, of visumaanvragen, huisvesting of de introductieweek. Of gewoon hoe het is om te studeren in Maastricht. Het event is Engelstalig.

Natuurlijk kun je ook de hele week 24/7 een online tour maken door onze faciliteiten op onze Virtuele Open Dag. En nog meer info is te vinden op deze website. Maar het is leuker om het van onze studenten zelf te horen.

Heb je een vraag over de Virtuele Open Dag? Email ons via virtualopenday@maastrichtuniversity.nl.

Bezoek onze Virtuele Open Dag.

Ja, hou me op de hoogte