20 mrt
Een lezing en panel discussie over toegankelijkheidsbehoeften

UnliMited Connects the UM Community: Shifting Perspectives

Tijdens de UnliMited Connects week 2024 vindt deze lezing en panel discussie plaats.

Dit evenement is bedoeld om leden van de UM-gemeenschap met elkaar in contact te brengen: UnliMited studenten, PhD kandidaten en medewerkers met (on)zichtbare functiebeperkingen, chronische ziekten, neurodivergentie met de belangrijkste sleutelfiguren van de UM (HR, Arbo, Studenten services en begeleiding etc) en andere geïnteresseerde medewerkers, om te luisteren naar experts en met elkaar in gesprek te gaan.

Programma en panelleden

Onze rector professor Pamela Habibović opent het evenement en Eline Pollaert (LinkedIn) geeft een interactieve lezing en modereert de paneldiscussie. Besluitvormers van de UM en experts van UnliMited (medewerkers en studenten) nemen zitting in het panel. Bevestigde panelleden zijn: Nieke Guillory (directeur HR), Margriet Schreuders (directeur SSC), Prof. Lisa Waddington (European Disability Law en medeoprichter van UnliMited) en assistant professor Gabriel Paiva Fonseca (MYA). UnliMited-Students worden vertegenwoordigd door Maud Langen en Vincent Philippy.

Programma:

• 13:00 Check in
  • 13:15 Welkom
  • 13:20 Opening door Rector Pamela Habibović
  • 13:40 Keynote door Eline Pollaert
  • 14:15 - korte pauze -
  • 14:25 Paneldiscussie

• 15:15 Networkreceptie in Law Café
  • 16:00 Einde

We hopen op een mooie interactie met de sprekers, het panel en de aanwezigen. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om te luisteren en te leren. Sommige mensen kunnen ervoor kiezen om hun persoonlijke verhaal te delen, maar dat wordt van niemand verwacht.

Als je de bijeenkomst niet persoonlijk kunt bijwonen, hopen we dat je de livestream via Zoom kunt volgen. Ook daar kun je vragen stellen.

De voertaal van het event is Engels en vragen stellen kan ook in het Nederlands.

We willen je graag uitnodigen en vragen om je aan te melden voor dit event. Registreren en het doorgeven van toegankelijkheidsbehoeften en dieetwensen kan via het aanmeldformulier.

Heb je vragen? Stuur svp een email naar: unlimited-staff@maastrichtuniversity.nl of naar unlimited-students@maastrichtuniversity.nl.

Sprekers en panelleden

profile pictures of speakers and panellists

• 27 jun 31 dec

Globalization & Law Network Seminar Series 2023 - 2024

Het Globalisation & Law Network is samengesteld door een groep onderzoekers van de Universiteit Maastricht, met verschillende achtergronden, die vanuit een holistisch perspectief de rol van het recht in een globaliserende samenleving bestuderen. Uitgenodigde experts geven een presentatie over een...

• 28 jun 06 dec

Afstudeerceremonies Masters

Met trots overhandigen wij op deze feestelijke dag de diploma's aan onze afgestudeerden.

• 01 jul

Promotie Balázs Erdős

"Quantifying Metabolic Health from High-Dimensional Post-Meal Dynamic"