16:00 - 17:00

Tweede Growing Up in Science event @ Universiteit Maastricht met Robert Suurmond

Growing Up in Science is een wereldwijde conversatiereeks met persoonlijke verhalen over het worden en zijn van een wetenschapper.

Vanaf oktober 2020 is de Maastricht Young Academy gestart met een lokale reeks van Growing Up in Science aan de Universiteit Maastricht. Het openingsevenement met prof. Dr. Rianne Letschert, rector van de Universiteit Maastricht, was een groot succes.

Het tweede Growing up in Science @ UM-evenement vindt plaats op 19 november 2020 van 16.00 tot 17.00 uur.

Universitair docent Robert Suurmond zal tijdens dit evenement zijn ervaringen delen op welke manier de COVID-19 crisis zijn werk, privéleven en werk-privé balans heeft beïnvloed. Robert Suurmond werkt als tenure tracker aan de School of Business and Economics (SBE) en is daarnaast vader en echtgenoot.

Wil je erbij zijn?
Meld je dan hier aan. Voor aanvang van het event krijg je een ZOOM link toegestuurd.