09 sep
Herinneringen ophalen uit die goede oude tijd!

Terugkomdag Faculteit der Cultuur- en Maatschappijwetenschappen (FASoS)

De Faculteit der Cultuur en Maatschappijwetenschappen nodigt alle alumni uit op zaterdag 9 september in Maastricht. Het alumni evenement valt samen met het Festival Pleasure, Arts and Sciences en is een perfecte gelegenheid om weer eens een bezoekje te brengen aan je oude universiteit, Maastricht, herinneringen op te halen en bij te praten met oude bekenden.

16.00 - 16.15 hrs Welkomstwoord door de decaan, Professor Sophie Vanhoonacker
16.15 - 18.00 hrs  Borrel
17.00 - 17.30 hrs  Voorstelling verzorg door The Primitives

Pleasure, Arts and Science Festival (PAS) door Studium Generale
Tijdens het Festival PAS kun je op vrijdag 8 en zaterdag 9 september 2017 vanaf 19.00 uur een kijkje nemen in een aantal gebouwen van de Universiteit Maastricht die in een deel van het Jekerkwartier liggen. Een groot aantal wetenschappers, muzikanten en andere artiesten zullen dan hun werk presenteren in en om de gebouwen van de universiteit. De entree is gratis. Klik hier voor meer informatie en het programma.