13 apr 14 apr

Spoken Word 2018: een beetje Geluk op Vrijdag de 13e

Universiteitsbibliotheek Maastricht en Boekhandel Dominicanen presenteren met trots ‘Spoken Word 2018’. Op 13 April 2018, van 00.00 tot 01.00, ben je meer dan welkom om dit geweldige evenement te bezoeken in de Dominicanenkerk (Dominicanenstraat 1). Hier kun je genieten van optredens van jonge artiesten die zich hebben laten inspireren door de Bijzondere Collecties van de Universiteitsbibliotheek.

'Lucky/Unlucky’

Tijdens Spoken Word zullen verschillende jonge schrijvers, dichters en singer-songwriters laten zien wat ze kunnen en hun werk voordragen geïnspireerd op het thema van dit jaar: ‘Lucky/Unlucky’. Zij hebben hun werk gebaseerd op boeken uit de Bijzondere Collecties van de Universiteitsbibliotheek Maastricht en hier hun eigen interpretatie aan toegevoegd. Thema's zoals apocalypse, hekserij, voorspellingen, bijgeloof en tekenen van geluk zullen voorbij komen. Hopelijk zullen ze de bezoeker hiermee inspireren!

Lees meer informatie op de Library Wall.