19 apr

Sneak Preview Work, Health and Career

Wellicht heb je de Work, Health and Career presentatie al bijgewoond tijdens één van onze master open dagen of heb je deelgenomen aan de Work, Health and Career master’s session. Voor alle studenten die serieus overwegen om in september 2017 te starten met deze master is er op woensdag 19 april 2017 een zogenaamde Sneak Preview.

Tijdens deze activiteit ervaar je zelf hoe het is om deze master te volgen. Samen met andere aankomende studenten oefen je relevante vaardigheden en doe je inhoudelijke kennis op tijdens een college. Zo krijg je een beeld van wat je kunt verwachten tijdens de master. Daarnaast ontmoet je stafleden die betrokken zijn bij deze master én studenten die de master op dit moment al volgen. Er is voldoende gelegenheid om in een informele setting met iedereen te spreken en vragen te stellen.

We zijn ervan overtuigd dat je aan het einde van de sneak preview een weloverwogen studiekeuze kunt maken.

Registratie
Klik hier voor het registratieformulier. De deadline voor aanmelding is 12 april 2017.
Na registratie ontvang je gedetailleerde informatie over het programma van de Sneak Preview.

We hopen je te mogen begroeten op woensdag 19 april!