19 apr

Online Experience Day | European Public Health

We zijn blij dat je interesse toont in een van onze bachelorprogramma's. Een universiteit en bachelorprogramma kiezen is een belangrijke keuze - een die je toekomst vormt. Wij begrijpen dat. Daarom hebben we deze online Experience Day georganiseerd om jou de best mogelijke ondersteuning te bieden om een keuze te maken. Een Experience Day bijwonen geeft je de exclusieve kans om te ondekken of dit bachelorprogramma iets voor jou is.

Wat kan je verwachten

De online Experience Day is een online evenement waar je zal ondekken wat het betekent om European Public Health te studeren bij Universiteit Maastricht. Om het meeste uit je Experience Day te halen, vragen we dat je je op voorhand goed voorbereid. Voor de Experience Day ontvang je een mail met meer informatie en studiemateriaal. Aanmelden kan tot 14 april 2023.

Wat kan je verwachten

Voor de Experience Day

• Kijk naar de video relevant voor dit programma
  • Lees de Probleemgestuurd Onderwijs casus