06 apr

Online Experience Day | Bachelor European Public Health

Ervaar zelf hoe het is om European Public Health te studeren in Maastricht!

Tijdens de online Experience Day ga je aan de slag met vraagstukken als:

• Moet de Europese Unie dezelfde toegang tot gezondheidszorg voor asielzoekers als voor eigen burgers garanderen, ongeacht de kosten?
  • Moeten mensen beloond worden voor het gebruik van apps met GPS tracking om de verspreiding van een virus te controleren?
  • Hoe komt het dat er een kloof is tussen de gezondheid van arm en rijk en hoe gaan we hiermee om?

Je neemt deel aan een college, een onderwijsgroep en een debat en gaat in gesprek met de opleidingscoördinator en studenten. Ook krijg je een virtueel kijkje in het gebouw.

Uiteraard kun je ook onze MAX Campus Experience bezoeken of een keer een persoonlijk bezoekje brengen aan de Health Campus en studenten ontmoeten. Als je een e-mail stuurt maken we graag een afspraak met je.

Interessant voor jou?

Je zit in het 5e of 6e jaar van vwo en bent van plan in september dit jaar aan een bacheloropleiding te beginnen.

Je hebt echt interesse in de bacheloropleiding European Public Health aan de Universiteit Maastricht, maar bent nog niet helemaal zeker of deze opleiding ook bij je past.

Je hebt je al georiënteerd op de opleiding en onze universiteit, en wilt nu nog wat meer informatie vergaren op een manier die kleinschaliger is dan een open dag.

Dan is dit je kans om te ervaren wat de door jou gekozen studie inhoudt.

Aanmelden kan tot 1 april