02 jun

Inloopdag Maastricht University, Medtronic en Pragmatics

Zet als financial de volgende stap in je (internationale) carrière! Kom naar het kloppend hart van de Benelux en maak kennis met drie dynamische werkgevers: Maastricht University, Medtronic en Pragmatics

Minderbroedersberg

Wegens het grote succes van afgelopen jaar, hebben Maastricht University, Medtronic en Pragmatics de krachten weer gebundeld in de zoektocht naar financieel talent. Met drie heel verschillende proposities, kansen en uitdagingen vertellen wij jou graag wat we kunnen bieden, zodat jij de volgende stap in je (internationale) carrière kunt zetten.

Tijdens de inloopdag kun je persoonlijk ervaren welke werkgever het beste bij jouw ambities past. Wil jij zien hoe een instituut als de Universiteit financieel gestuurd wordt, wil jij werken in een internationale omgeving in de Medtech of sta jij steeds weer open voor nieuwe projecten bij een groeiend en dynamisch consultancybedrijf? Kom dan kennismaken!

Dit jaar treedt de Universiteit Maastricht op als gastgever. In het centrum van Maastricht, vlakbij het wereldberoemde Vrijthof, is het bestuursgebouw van de Universiteit Maastricht het decor voor deze inloopdag.

Omdat ontwikkeling en opleiding bij de drie verschillende werkgevers centraal staan, bestaat er op 2 juni ook de mogelijkheid om kennis te maken met diverse opleidingsmogelijkheden. Om die reden zal de School of Business Economics van Maastricht University eveneens acte de préséance geven op de inloopdag en je alles vertellen over hun programma’s. Naast het faciliteren van korte cursussen en trainingen zijn er ook mogelijkheden voor het volgen van regulier academisch onderwijs, post-HBO en post-academische opleidingsprogramma’s zoals de leergang Business Control en de opleiding tot Register Controller.

Wij zijn samen op zoek naar meerdere talentvolle kandidaten die de rol van bijvoorbeeld financial consultant, (assistent) controller, business analist, teamleader of finance manager kunnen vervullen. Hiervoor verwachten wij wel een afgeronde studie bedrijfseconomie of accountancy op HBO- dan wel WO-niveau. Ervaring meebrengen mag, maar stagiaires en schoolverlaters zijn ook welkom.

Bij jouw bezoek aan de inloopdag is uiteraard voor koffie en vlaai gezorgd, net als een enthousiast welkom. Van alle werkgevers zijn meerdere personen aanwezig om je te ontvangen en te woord te staan. Er worden herhaaldelijk plenaire presentaties gehouden en er is veel tijd beschikbaar voor een persoonlijke kennismaking en vragen.

Aanmelden mag, maar is niet noodzakelijk. Maar als je je registreert, kunnen we je gerichter te woord staan. En mogelijk eerder in procedure nemen! De gegevens van je aanmelding zullen verspreid worden aan de drie werkgevers en alleen maar gebuikt voor deze inloopdag.

Meer informatie en aanmelding.