30 sep

Feestelijke alumni bijeenkomst Alumnikring Zuid-Limburg

Alumni worden van harte uitgenodigd voor een feestelijke bijeenkomst ter gelegenheid van het 40-jarig bestaan van Universiteit Maastricht

Maastricht University's Alumnikringcomité Zuid-Limburg nodigt alle alumni in deze regio uit voor een speciale avond in het Kruithuis op vrijdag 30 september 2016 vanaf 19.30 uur.

Onze geliefde universiteit bestaat dit jaar 40 jaar! Dit willen we voor onze alumni niet onopgemerkt voorbij laten gaan en in het bijzonder vieren in het Kruithuis.

Wat kun je verwachten?

Je kennis over onder andere Maastricht en de universiteit wordt op de proef gesteld, omdat we onze eigen ‘Pub Quiz’ organiseren. Tijdens de quiz zul je niet verhongeren dan wel uitdrogen, want we combineren deze quiz met een wijnproeverij, georganiseerd door Guido Boosten van ‘Top Wijn Thuis’. Tom Miesen van ‘Gastronomie op Maat’ begeleid deze wijnen met een uitstekend kaasassortiment. Het winnende team ontvangt natuurlijk een prijs! Inloop is vanaf 19.30 uur. Het programma start om 20.00 uur, dus wees op tijd!

Vanwege de locatie is er een maximum aantal deelnemers, registreer dus snel want vol = vol! Heb je je aangemeld en kun je toch niet komen? Laat het ons op tijd weten! Aanmelden is mogelijk tot zondag 25 september 2016. De kosten van deze geweldige avond bedragen slechts € 15,-, hetgeen bij aankomst cash betaald dient te worden.

Dit event vindt plaats in het Kruithuis (Tongersestraat 53, Maastricht) op vrijdag 30 September 2016 vanaf 19.30 uur. Helaas is er geen gelegenheid om te parkeren, dus kom zoveel mogelijk met het openbaar vervoer of de fiets. Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst per reply op deze email of telefonisch (043-3885221).