02 sep

Facultaire Introductie Master Arts-Klinisch Onderzoeker 2016

De Facultaire Introductie voor de master Arts-Klinisch Onderzoek vindt plaats op vrijdag 2 september 2016.

Tijdens deze dag maak je kennis met je medestudenten en staf, ervaar je meer over de opleiding en nog veel meer. Ook als je al een bachelor hebt gevolgd aan onze faculteit of aan een andere faculteit van de UM, ben je verplicht aan de gehele Facultaire Introductie deel te nemen.

Klik hier voor het programma

Registratie

Deelname aan de Facultaire Introductie is verplicht. Om je aan te melden voor de Facultaire Introductie, willen we je vragen het online registratieformulier  in te vullen.  Als je tijdens deze dag niet aanwezig kunt zijn, willen we je vragen ook het formulier in te vullen en de reden aan te geven waarom je niet kunt deelnemen.

Overnachten in het StayOK hotel

Studenten die nog geen kamer in Maastricht hebben kunnen voor eigen rekening maar met korting een overnachting reserveren in het StayOK hostel: www.stayokay.com/maastricht.

Kortingscode: STAY2016MAA
Korting: 2,50 korting per persoon, per nacht
Hostel: Maastricht
Boekperiode: t/m december 2016
Verblijfperiode: t/m december 2016

Voorwaarden:

• op basis van beschikbaarheid,
  • niet geldig op reeds gemaakte boekingen en arrangementen
  • geldig op nieuwe online boekingen via stayokay.com

Aanmeldprocedure Master

Zorg ervoor dat je de gehele aanmeldprocedure voor Universiteit Maastricht doorlopen hebt. Dit betekent dat je je aanmelding via Studielink en het MyUM portal voltooid hebt en alle noodzakelijk documenten hebt geüpload. Zorg er ook voor dat je een hard copy van je diploma aangeleverd hebt bij het Studenten Services Centre, en dat je je collegegeld betaald hebt. Zodra je aanmelding volledig is afgerond ontvang je je UM-Card (identiteitskaart voor studenten van Universiteit Maastricht). Zowel de UM-Card als je ID-nummer en wachtwoord heb je nodig tijdens de Facultaire Introductie.

Contact Student Services Centre

Bij vragen over de status van je aanmelding of bij technische problemen kun je contact opnemen met het Student Services Centre

+ 31 (0)43 388 53 88www.maastrichtuniversity.nl/fhml/contact

Start academisch jaar en lesrooster

Je persoonlijke lesrooster is uiterlijk 2 weken voor de start van het academisch jaar beschikbaar via het Student Portal. Het academisch jaar (onderwijs) start in de week van 5 september.

Barbecue

Aan het einde van de introductiedag op 2 september zal AsKlepiOs, de studievereniging voor A-KO studenten, een barbecue organiseren voor alle nieuwe en huidige A-KO studenten. Voor jullie een kans om elkaar nog beter te leren kennen, alvast kennis te maken met andere A-KO studenten en je eerste dag als A-KO'er gezellig af te sluiten. Opgeven kan door vòòr 25 augustus een mailtje te sturen naar ako.asklepios@gmail.com. Ben je vegetarisch of ergens allergisch voor, laat dit dan even weten. De kosten zullen 10 euro per persoon zijn voor de BBQ en een paar drankjes. Informatie over de locatie, tijd en betalingswijze ontvang je na aanmelding!

We zien jullie graag 2 september!