18 apr 23 apr

Duurzaamheidsweek bij de Universiteit Maastricht

Van 17 tot 23 april nemen verschillende Maastrichtse studie- en studentenverenigingen deel aan een universiteitsbrede Duurzaamheidsweek. De week wordt georganiseerd door het Green Office, een door studenten bestuurde organisatie die zich inzet voor een groenere campus.

Opening

De Duuurzaamheidsweek wordt afgetrapt met een boomplantceremonie bij de Faculteit der Rechtsgeleerdheid, gevolgd door een officiële opening waar onder andere het Corporate Social Responsibility lab zal presenteren.

Overige activiteiten

Tijdens de week bieden verschillende andere organisaties ‘duurzame’ activiteiten aan. Het aanbod varieert van veganistische kookworkshops en ruilmarkten tot presentaties over duurzame papierproductie en documentaires over de onderschatte invloed van medicijnen op het milieu.

Meer informatie

Meer informatie over de Duurzaamheidsweek, de activiteiten en de deelnemende organisaties kun je vinden op de ​ Facebookpagina van het Green Office  .