Derde Growing Up in Science event @ Maastricht University met Veerle Melotte

Met welke struggles worden academici geconfronteerd? In deze derde lezing van Growing Up in Science vertelt dr. Veerle Melotte, universitair hoofddocent van de Faculty of Health Medicine and Life Sciences (FHML), haar onofficiële verhaal.

Growing Up in Science is een wereldwijde conversatiereeks met persoonlijke verhalen over hoe je wetenschapper wordt en hoe is om daadwerkelijk wetenschapper te zijn.

In oktober 2020 is de Maastricht Young Academy gestart met een lokale reeks van Growing Up in Science aan de Universiteit Maastricht. Het openingsevenement met prof. Dr. Rianne Letschert, rector van de Universiteit Maastricht, was een groot succes.

Wanneer?
Het derde Growing Up in Science evenement vindt plaats op 10 december 2020 van 16:00 tot 17:00 uur.

Wil je erbij zijn?
Registreer je en ontvang een zoomlink waarmee je het event kunt bijwonen.