19:30

De Universiteit Maastricht organiseert een networkbijeenkomst voor alumni in Berlin

Alumni zijn van harte welkom bij een informele netwerkbijeenkomst

De Universiteit Maastricht nodigt je graag uit voor een netwerkbijeenkomst op donderdag, 10 november 2016 voor alle UM alumni in Berlijn, samen met een groep van 25 studenten van de SCOPE|3MA Start-Up Tour 2016. Dit een uitstekende gelegenheid om samen met onze getalenteerde studenten te netwerken en herinneringen op te halen aan je studietijd in Maastricht.

De Start-Up tour is een nieuw georganiseerde tour voor studenten die geïnteresseerd zijn in werken in de start-up scene in Berlijn. Wellicht ben je een voormalig lid van SCOPE|3MA? Ongeacht je studie, onze netwerkbijeenkomst biedt een interessante, levendige en inspirerende omgeving om te discussiëren en ervaringen te delen. Esther Kockelkoren, SBE External Relations Officer, zal bij de bijeenkomst aanwezig zijn namens het SBE Alumni Office.

Datum: donderdag, 10 november 2016
Tijdstip: aanvang 19:30 uur
Locatie: Neuer Weltempfänger, Anklamer Straße 27, 10115 Berlijn
*twee drankjes en wat snacks worden gesponsord door het SBE Alumni Office

Aanmelden voor deze bijeenkomst kan via email alumni@maastrichtuniversity.nl of telefonisch via +31 43 388 5221.