06 nov

De Alumnikring West-Brabant organiseert een herfstwandeling

Alumni worden uitgenodigd voor een herfstwandeling

De Alumnikring West-Brabant nodigt je graag uit voor een nieuwe activiteit op 6 november in het kader van het drieluik: Minder stress, meer succes.

Preventie van stress – Herfstwandeling in het Mastbos
Onder begeleiding van een gids maken wij een herfstwandeling in het Mastbos van 14:00 tot 15:30. Tijdens deze wandeling zien, ruiken en ervaren wij dingen die je normaal gezien over het hoofd ziet. Volledig opgeladen en fris van de gezonde boslucht genieten we vervolgens van een drankje bij Dennenlucht. De kinderen mogen mee en kunnen zich na de wandeling in de speeltuin vermaken.

Datum: Zondagmiddag 6 november 2016
Locatie: Dennenlucht / Heistraat 15 te Breda
Programma: 13.30 uur: inloop, 14.00 – 15.30 uur: wandeling, 17.30 uur: einde activiteit

N.B. Eigen bijdrage introducé of kinderen ouder dan 12 jaar: € 5. Voor kinderen tussen de 4-12 jaar vragen wij een bijdrage van € 2,50. Na afloop ontvangen alumni twee drankjes te besteden aan jezelf of je introducé/kind(eren).

Maximaal aantal deelnemers 25 personen, vol=vol.
Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst via email alumni@maastrichtuniversity.nl of telefonisch (043-3885221).