08 dec

De Alumnikring Wenen organiseert een informele netwerkborrel op de Kerstmarkt

Alumni zijn van harte welkom bij een informele netwerkborrel

Het is tijd voor onze volgende alumni bijeenkomst! Kerstmis komt langzaam dichterbij en Wenen verandert in een winter wonderland. Misschien hou je niet zo van de kou, maar we hopen dat jullie allemaal enthousiast zijn om samen te genieten van wat Glühwein!

Wanneer: donderdag 8 december 2016 om 19.30 uur
Waar: Karlsplatz Christmas Market
Om: Bij te praten en hopelijk wat nieuwe alumni in onze groep te verwelkomen, te genieten van Glühwein en wat kerstcadeautjes te kopen!

Dit is onze laatste alumni bijeenkomst in 2016 - dus noteer alvast deze datum! Meer informatie over waar we mekaar ontmoeten volgt zo snel mogelijk.
Twee drankjes worden gesponsord door het Alumni Office van de Universteit Maastricht.

Je kunt je voor dit evenement aanmelden via email alumni@maastrichtuniversity.nl or by telephone (+31 43 388 5221).