01 dec

De Alumnikring Den Haag organiseert een wijnproeverij

Alumni zijn van harte welkom bij een wijnproeverij

In samenwerking met TourduVin organiseert de Alumnikring Den Haag een wijnproeverij op donderdag 1 december 2016. Het thema van de avond is winterse wijnen om zo goed voorbereid de feestdagen in te gaan.

Tourduvin zal hun kennis delen hoe rode wijn wordt geproduceerd en welke informatie op het etiket van belang is om een keuze te maken. Door vervolgens te gaan proeven en ruiken zal je gaan ontdekken wat je echt lekker vindt en met welk gerecht je deze wijn het beste kunt combineren. Uiteraard kun je na afloop een paar flessen kopen om er op een later moment nog eens van na te genieten.

Tijdens de wijnproeverij is er voldoende tijd om met elkaar kennis te maken. Er zijn maar beperkt plaatsen beschikbaar, dus geef je snel op, want vol=vol!

Datum: donderdag 1 december 2016
Programma: 19.30 uur: Ontvangst, 20.00 uur: Aanvang proeverij
Locatie: Bosman wijnkopers, Frederik Hendriklaan 251, Den Haag
Kosten: € 10,- per alumnus/a, € 12,50 per introducée (contant aan de deur)

Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst via email alumni@maastrichtuniversity.nl of telefonisch (043-3885221).