20 apr

Contested Histories evenement - Valley of the Fallen

Dit is he vierde event binnen het Contested Histories Project, georganiseerd door Aline Sierp en Lorena Ortiz Cabrero (Faculty of Arts and Social Sciences).

In dit (Zoom) event staat de Vallei van de Gevallenen in Spanje centraal, een gedenkteken voor de slachtoffers van de Spaanse burgeroorlog en tevens de laatste rustplaats van Francisco Franco. Het wordt door veel deskundigen beschouwd als het meest omstreden monument van Europa.

Meer informatie over het event is alleen beschikbaar in het Engels.

• 13 sep

Inauguratie Dr. Anique Hommels

"Transforming Cities in Times of Turmoil: Obduracy, Sustainability and Experimentation"

• 17 sep

Promotie Georgiana Kotsou

"Periodic Table Manners: Rituals and routines in international chemistry conferences of the 20th century"

• 27 nov

Experience Day Digital Society & Global Studies op 27 november

Tijdens een Experience Day kun je ervaren hoe het is om een student te zijn in een van deze bachelor programma's. Je woont een hoorcollege bij en neemt deel aan een tutorgroep, waardoor je kennismaakt met zowel het onderwijssysteem als de lesstof. Dit programma is alleen beschikbaar in het Engels.