26 nov

Behind the scenes: Unieke kans voor finance professionals!

Neem een kijkje achter de schermen bij de finance afdelingen van Maastricht University, Medtronic en Pragmatics. Op dinsdag 26 november (17.00 – 21.00 uur) wordt, na het succes van voorgaande edities, wederom een inloopdag voor finance professionals georganiseerd. Plaats van handeling is dit keer de locatie van Medtronic in Heerlen.

Inloopdag_teaser

Op deze dag kom je alles te weten over Maastricht University, Medtronic en Pragmatics, bekeken vanuit het oogpunt van finance & control. Denk aan trends en carrièrekansen. Want dat ‘the finance of the future’ voor grote ontwikkelingen staat, daar kunnen en willen we deze avond niet omheen.

Het programma:

• 17.00 - 17.30 uur: Inloop met drankjes en gezonde versnaperingen
  • 17.30 - 18.00 uur: Experience Medtronic
  • 18.00 - 20.00 uur: Open discussie over de toekomst van Finance
  • 20.00 - 21.00 uur: Netwerkmogelijkheden

Aanvullende info volgt binnenkort, onder meer via de LinkedIn-pagina’s van de drie deelnemende organisaties. Maar noteer deze avond alvast in je agenda!